2015. június 21., vasárnap

Amerikai káposztasaláta

Hát, annyiszor hallottam erről a remek salátáról ódákat zengeni, hogy gondoltam, én is kipróbálom.
Az igazság az, hogy nem tulajdonítottam nagy jelentőséget felé, ez is csak egy saláta, káposztából. Ennyi.
Aztán tegnap este összedobtam, a mai ebédhez...háááááááááááááááát........a hűtőt lezártam....magam elől is :))






 Hozzávalók:

  • 1 kisebb fej fehér káposzta
  • 1 szál sárgarépa
  • 1 kis fej lilahagyma
  • 2 dl majonéz
  • 3 ek olívaolaj
  • 2 ek méz
  • só, bors
  • 5 csepp almaecet

A menet egyszerű:  a káposztát 1,2 mm-es vékonyságúra aprítottam géppel, de akinek van hozzá kedve és türelme, le is reszelheti a nagyobb lyukún.

Lereszeltem a répát és a hagymát is, majd egy nagyobb tálba borítottam a zöldségeket és sóztam, borsoztam, pár csepp ecettel jól elkevertem.

Én kézzel szoktam végezni a műveletet, hamarabb megy és jól keverednek az ízek.

Egy másik tálkába kinyomtam a tubusból 2 dl majonézt - aki szereti és van ideje, készíthet saját készítésű majonézt, vagy tartármártást - hozzákevertem az olajat és a mézet, majd szép simává elegyítettem.

Ráöntöttem a salátára és nagyon jól összedolgoztam.
Egy éjszakát hagytam a hűtőben összeérni.



Magában vagy sült húsokhoz isteni, egyszerűen ellenállhatatlan!!

Jó étvágyat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése