2013. október 21., hétfő

Sonkába bújtatott csirkemellfilé

Ez a recept nem a sajátom, a Nők Lapja Café-n bukkantam a videóra, nagyon megtetszett, a facebookos Konyhavarázslatok oldalamon közzé is tettem.
Vittem bele egy kis csavart, a bacon helyett falusi parasztsonka szeleteket használtam fel és a mustárt is belevittem a szereplők névsorába.



Hozzávalók:

12 szelet vékonyra klopfolt csirke- vagy pulykamellfilé - én pulykát használtam
12 szelet bacon vagy sonka
10 dkg fokhagymás fűszervaj - Lidl, Aldi lehet kapni jó áron
3 ek mustár
15 dkg reszelt sajt - bármilyen
1 dl tejszín
só, bors


A csirke- vagy pulykamellfilét felszeleteljük és vékonyra kiklopfoljuk.
Megszórjuk kevés só és borssal.
A sütőt előmelegítjük 200 fokra és elővesszük a muffin sütőt.

A hússzeleteket vékonyan megkenjük mustárral és a puha fűszervajjal, rákanalazunk egy kevés sajtot ízlés szerint, henger alakúra felcsavarjuk és bebugyoláljuk egy-egy szelet sonkával vagy baconnel.

Belehelyezzük a muffin formába, a tetejüket kissé szétlapítjuk, hogy a formát jobban vehesse fel és öntünk egy kevés tejszínt a tekercsek alá.

Ne túl sokat, mert így is ki fog a húslé picit folyni, ajánlott egy nagyobb tepsibe helyezni a muffinsütőt.






Betoljuk a sütőbe, közepes sütőállásra és sütjük 45 percig.

Én villanysütőben készítettem, akinek gázas, az kicsit lejjebb viheti a hőfokot és figyeljen oda, hogy ne kapja meg a húst a nagy hő.

Krumplipürével és tejfölös-fokhagymás uborkasalátával fogyaszthatjuk:)

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése