2016. január 10., vasárnap

Rakott csirkemellfilé

Először is BÚÉK kedves Olvasók:)

Ezzel a recepttel van tele az internet, gondoltam kipróbálom vasárnapi ebéd gyanánt.
Kellemes meglepetésben volt részem egyrészt, mert könnyű elkészíteni, másrészt nagyon ízletes és jól lehet variálni.

Ez a recept fázisfotókkal készült, annyira jól nézett ki rétegezés közben a husi, hogy nem tudtam ellenállni a fotózás örömének.



Hozzávalók:


  • Csirke- vagy pulykamellfilé - szeletelve
  • grillcsirke  fűszersó
  • annyi szelet erdei sonka, gépsonka, sajt, ahány szelet husit számítunk elkészíteni
  • 25 dkg tejföl + 15 dkg reszelt sajt
  • mustár a kenéshez - én pluszban kentem minden szeletre egy kevés fűszeres mustárt - jelen esetben kapros ízesítésű édeset, nagyot dobott az ízvilágon, enyhén édeskés lett -  by Lidl :)
  • tetszés szerint kápia vagy kaliforniai paprika és lilahagyma
Első lépésként melegítsük elő a sütőt 200 fokra/ légkeveréses.

A csirkehúst szeleteljük tetszőlegesen majd klopfoljuk ki vékony szeletekre, mintha rántani készítenénk elő.

Egy nagy gáztepsit olajozzunk ki vékonyan.
A húst szórjuk meg fűszersóval és kenegessük át egyik felüket mustárral.

A mustáros felükkel fölfelé fektessük az olajozott tepsibe.

Tegyük rá a vékonyra szeletelt zöldségeket.



 Aztán a vékony sonkaszeletkék következnek. Ezt néhány csepp olajjal locsoljuk meg, hogy ne legyen túl száraz.


Következzenek a sonkaszeletek, itt is lényeges, hogy vékony szeletek legyenek.



 Majd a sajtszeletekkel folytatjuk a sort.




25 dkg tejfölt keverjünk el 15 dkg reszelt sajttal és tegyünk bele egy kis mustárt, itt is a kapros édes mustárt dobtam be, amit nagyon jól tettem, mert isteni ízvilágot varázsoltam az asztalra:)


 Minden hússzeletre tegyünk egy bő evőkanállal, majd szépen egyengessük el, hagyjuk, hogy teljesen  befedje a szeleteket.



 Mehetnek a forró sütőbe 35 percig.




Én krumplisalátával kínáltam, de rengeteg körettel passzol, egyébként hidegen is megállja a helyét.

Jó étvágyat:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése