2012. június 5., kedd

Zöldfőzelék rántott szelettel



Sokszor van úgy az ember lánya, hogy elfogy az ebéd és estefelé tudatosul benne a tény, hogy atyaég, mit eszünk holnap?

A fagyasztó hasznos szerkezet, mindig megbújik benne ez-az, amiből hamar finomat lehet kreálni.
Találtam egy kisebb zacskó fagyasztott, vegyes zöldséget, meg két darab csirkemellfilét, amit még anno lefagyasztottam, mert többet vettem a kelletnél.

Gyorsan bedobtam olvasztó programra a csibét, addig a zöldséget felbontottam és egy lábasba tettem. Annyi vizet öntöttem rá, amennyi bőven ellepte és odatettem a tűzhelyre.
A csirkém kiolvadt, leitattam róla a fölösleges nedvességet és felszeleteltem.

Lisztet és 2 tojást készítettem elő, majd ebben a sorrendben szépen bepaníroztam őket. Egy nagyobb serpenyőbe öntöttem egy kevés olajat, amikor felhevült, akkor aranyszínűre sütöttem a húsokat.
Ez idő alatt - kb. 15 perc - elkészült a zöldségem is. Egy kevés olajból és lisztből rántást készítettem, a zöldségem levéből löttyintettem rá, simára kevertem, majd beleöntöttem a főzelékembe és besűrítettem.
Hagytam kicsit rotyogni, szórtam rá ételízesítő kockát a finomabb ízhatás kedvéért, majd a végén kapott két evőkanál tejfölt is.

Még a másfél éves kisfiam is jóízűen evett belőle:)

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése